همه باهم تکنولوژی

همه باهم تکنولوژی
همه باهم 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kian و آدرس kiantar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

هشدار سامسونگ درباره ی خطرات تلویزیون سه بعدی

سامسونگ هشداری را درباره خطر مشاهده تلویزیون سه بعدی منتشر و به سالمندان، کودکان و زنان باردار توصیه کرد به هنگام تماشای این نوع تلویزیون ها احتیاط کنند.

به گزارش ایسنا، بزرگ ترین شرکت الکترونیکی جهان خطرات احتمالی را که این فن آوری برای زنان باردار، سالمندان، کودکان و افراد دارای شرایط پزشکی خاص ایجاد می کند، برجسته ساخت.

این سازنده کره یی که تلویزیون های سه بعدی اش به زودی به بازارهای مختلف وارد می شود، درباره عوارضی هشدار داده که بینندگان این تلویزیون ها ممکن است با آن ها مواجه شوند.

این دستگاه ممکن است حمله صرع به دنبال داشته یا موجب ناراحتی هایی مانند تغییر دید و سرگیجه یا تهوع، دردهای شکمی، تشنج و حرکات بی اختیار مانند پرش چشم یا ماهیچه شود. به کسانی که از خواب محروم شده اند یا الکل نوشیده اند نیز توصیه شده از مشاهده تلویزیون های سه بعدی خودداری کنند.

بزرگی این هشدار ممکن است عرضه تلویزیون سه بعدی را که ازسوی سازندگان و برادکسترها به عنوان آینده تلویزیون توصیف شده، تحت الشعاع قرار دهد.

کاربران برای مشاهده تلویزیون سه بعدی باید از عینک های ویژه ای استفاده کنند که چشم و مغز را با تصاویر زودگذار متوالی که در کسری از ثانیه ظاهر می شوند، بمباران می کند.

با این همه این فن آوری بدن را تحت فشار غیرمعمول قرار می دهد، از این رو سامسونگ به بینندگان توصیه کرده برای جلوگیری از مواجه با عوارض ناشی از آن به طور مرتب در تماشا وقفه ایجاد کنند.



نظرات شما عزیزان:

مه ارا
ساعت14:59---16 خرداد 1391
افرین نوشته های جالبی نوشته ای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 22:25 ] [ کیان ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام. من کیان تراکمه هستم. من 8 ساله هستم. در یکی از روز های جدید ماه اردیبهشت این وبلاگ را ساختم. سال 1391
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 11860
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1