همه باهم تکنولوژی

همه باهم تکنولوژی
همه باهم 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kian و آدرس kiantar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





معرفی ۵ محصول بلکین و دریافت جایزه نوآوری در نمایشگاه CES 2012 
   

 

5 محصول بلکین موفق به دریافت جایزه نوآوری در نمایشگاه معتبر CES 2012 شدند که یکی از بهترین جوایز نوآوری در زمینه محصولات خانگی (آشپزخانه) بلکین یعنی نگه دارنده کابینت است.


 

 
۵ محصول بلکین موفق به دریافت جایزه نوآوری در نمایشگاه معتبر CES 2012 شدند که یکی از بهترین جوایز نوآوری در زمینه محصولات خانگی (آشپزخانه) بلکین یعنی نگه دارنده کابینت است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از سخت افزار، این جوایز توسط سازمان CEA انتخاب شدند.

CEA (انجمن مستقل متخصصین صنعت و رسانه های تجاری) تشخیص دادند که دستاوردها و موفقیت های بلکین در زمینه های نوآوری، طراحی و مهندسی بسیار تحسین برانگیز است.

به گفته رئیس هیات مدیره بلکین (Mr. Pipkin) نوآوری در طراحی و مهندسی قلب شرکت بلکین است و ما افتخار میکنیم که دستاوردهایمان توسط سازمان CEA در این زمینه انتخاب شده اند و باعث افتخار است که این ۵ محصول از دل اشتیاق و علاقه شدید کمپانی برای خلق محصولات و تجربیات جدید که با استفاده از تکنولوژی به مردم برای زندگی راحتتر کمک می کند، بیرون آمده است.

۵ محصول افتخار آفرین بلکین در این نمایشگاه عبارتند از:

۱- (Kitchen Cabinet Mount) نگه دارنده کابینت آشپزخانه افتخار بهترین نوآوری را در زمینه لوازم جانبی قابل حمل چند رسانه ای کسب کرد که برای کمک رسانی به استفاده بهتر از فضا و نگه داری Tablet برای دیدن و جلوگیری از خطر احتمالی پرت شدن و افتادن بر روی کابینت طراحی شده است. این محصول به راحتی قابل نصب، جداسازی و نگه داری است.

1x1.trans معرفی 5 محصول بلکین و دریافت جایزه نوآوری در نمایشگاه CES 2012۲- (Chef Stand + Stylus) نگه دارنده مخصوص سرآشپزها به همراه قلم مخصوص مفتخر به دریافت جایزه طراحی و مهندسی در زمینه لوازم جانبی قابل حمل چند رسانه ای امن آشپزخانه شد.

این محصول جهت استفاده کسانی (آشپزها)  که هنگام کار در آشپزخانه از سرعت عمل دست برخوردار و محل پرتردد و شلوغی دارند، طراحی و ساخته شده است.

نگه دارنده سرآشپز به شما این امکان را می دهد که هنگام مطالعه دستور پخت غذا، دستگاه Ipad 2 شما کثیف نگردد. از امکانات این محصول، امکان دید دو زاویه ای برای دید آسان بدون تکان دادن و یا تغییر زاویه پایه است و جهت کانتر آشپزخانه های شلوغ و لغزنده بسیار مناسب است.

1x1.trans معرفی 5 محصول بلکین و دریافت جایزه نوآوری در نمایشگاه CES 2012۳- (Advanced Secure DVI-I KVM Switch) KVM Switch پیشرفته و امن DVI-I مفتخر به دریافت جایزه طراحی و مهندسی در شاخه تجهیزات کامیپوتر شد.

این کالا به خصوص برای جوامع دفاعی و علمی طراحی شده است و اجازه دسترسی به چندین سیستم و کلاس مختلف شبکه از یک کنسول تک نفره را میدهد.

1x1.trans معرفی 5 محصول بلکین و دریافت جایزه نوآوری در نمایشگاه CES 2012۴- (ScreenCast TV Adapter for Intel® Wireless Display) آداپتور پخش تصویر تلویزیون برای نمایش دهنده های بدون سیم اینتل مفتخر به دریافت جایزه طراحی و مهندسی در شاخه شبکه خانگی شد.

این محصول که برای شبکه خانگی طراحی شده باعث عدم تجمع دوستان و فامیل اطراف نوت بوک شده و امکان به اشتراک گذاری عکس، تصاویر HD، دیدن فیلمهای Blue ray و …. را بر روی صفحه تلویزیون توسط انتقال بدون سیم فراهم می نمایند و همینطور انتقال محتوای آن لاین مطالب از هر گونه نوت بوک به هرگونه دستگاه HDTV با استفاده از رابط HDMI را امکان پذیر می نماید.

1x1.trans معرفی 5 محصول بلکین و دریافت جایزه نوآوری در نمایشگاه CES 2012۵- (ScreenCast AV 4 Wireless AV-to-HDTV Adapter) آداپتور بی سیم پخش تصویر AV به HDTV افتخار دریافت جایزه طراحی و مهندسی در شاخه سینمای خانگی را کسب کرد. این دستگاه تجهیزات سینمای خانگی را به HDTV توسط یک فرستنده که خود به رابط HDMI دستگاه متصل است، وصل میکند.

این فرستنده قدرتمند، کاربر را قادر میسازد تا تجهیزات AV خود را تا فاصله ۳۰ متری در داخل اتاق جاگذاری نموده و یا در مکانی مخفی یا اتاق مجاور در فاصله ای کمتر پنهان نماید.

1x1.trans معرفی 5 محصول بلکین و دریافت جایزه نوآوری در نمایشگاه CES 2012۵ کالای برنده فوق در نمایشگاه بین المللی CES 2012 که از ۱۰ تا ۱۳ ژانویه در لاس وگاس برگزار می گردد، در بخش نوآوری، طراحی و مهندسی در مرکز همایشها معرفی و رونمایی خواهند شد.

جوایز فوق توسط سازمانهای CEA و IDSA اهدا شدند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, ] [ 14:30 ] [ کیان ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام. من کیان تراکمه هستم. من 8 ساله هستم. در یکی از روز های جدید ماه اردیبهشت این وبلاگ را ساختم. سال 1391
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 11860
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1