همه باهم تکنولوژی

همه باهم تکنولوژی
همه باهم 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kian و آدرس kiantar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خوب: مناسب برای روی میز، جدا کردن راحت کیبورد از تبلت، امکان شارژ تبلت در حین متصل بودن به کیبورد

بد: واقعا قابل حمل نیست، فاقد پورت اضافی، فاصله کم کلیدها

پیشنهاد: اگر می خواهید ایمیلهای طولانیتان را به کمک گالکسی تب در پشت میزتان تایپ نمایید، هزینه ای که برای کیبورد می پردازید برایتان اهمیت ندارد و نیازی به پورت اضافی هم ندارید، کیبورد گالکسی تب برای شما طراحی شده است.

داک کیبورد سامسونگ گالکسی تب با قیمتی در حدود ۱۶۰ هزار تومان (۸۰ دلار) برای قرار گرفتن بر روی میز ایده آل است. پدهای تعبیه شده در زیر کیبورد آنقدر محکم به میز می چسبند که هر چه هم محکم دکمه های کیبورد را فشار دهید، کیبورد در سر جایش ثابت می ماند. وزن کیبورد آنقدر زیاد است که اگر تبلت را از

همانطور که گفته شد، کیبورد بر روی میز میچسبد و وزن زیادی دارد. اما این ویژگیها مانع از آن می شود که کاربر بتواند به سادگی کیبورد را با خود به هر جا که می خواهد ببرد و کاربر را محدود به استفاده در یک محیط خاص می نماید.

این کیبورد فقط با گالکسی تب ۱۰.۱ سازگار بوده البته مدل دیگری برای اندازه های کوچکتر گالکسی تب وجود دارد.

برخلاف کیبورد رایانه های رومیزی، کلیدهای کیبورد کوچک بوده و فاصله آنها کم است. کیبورد به نت بوکها شباهت دارد. تایپ کردن با آن چندان لذت بخش نیست و من پس از یک ساعت تایپ کردن با آن خسته شدم. اگر بدنبال جایگزینی برای لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزی هستید و می خواهید زیاد با آن تایپ کنید، بهتر است از خیرش بگذرید اما برای تایپ کردن چند ایمیل کوتاه، به روز آوری شبکه های اجتماعی و کارهایی از این دست، آن قدرها هم بد نیست.

کیبورد جدا کنید، کیبورد از روی میز بلند نمی شود و در جایش ثابت می ماند.

با نصب تبلت بر روی کیبورد، زاویه کیبورد برای استفاده در پشت میز مناسب است. دسترسی کاملی هم به کلیدهای میانبر اندروید وجود دارد. اما متاسفانه هیچ گزینه ای برای استفاده به عنوان پوینتر وجود ندارد و اگر می خواهید لذت استفاده از دسکتاپ را داشته باشید، بهتر است یک ماوس بلوتوث هم تهیه نمایید.

از دیگر کمبودهای کیبورد، فقدان هرگونه پورت و اسلات کارت حافظه است و فقط یک جک ۳.۵ میلی متری برای اتصال هدفون یا اسپیکر وجود دارد. من با خرید چنین محصول ضخیمی و قرار دادن آن بر روی میز انتظار دارم تا چند پورت USB، پورت HDMI و چند اسلات کارت حافظه داشته باشم تا انجام کارهایم به کمک تبلت سریعتر شود و در زمان صرفه جویی نمایم اما متسفانه چنین امکاناتی در این کیبورد وجود ندارد.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, ] [ 14:2 ] [ کیان ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام. من کیان تراکمه هستم. من 8 ساله هستم. در یکی از روز های جدید ماه اردیبهشت این وبلاگ را ساختم. سال 1391
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 11857
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1